Do Destiny přichází nový scénárista
napsal: Vojtěch Matušinský
Ti, kteří hráli Destiny jistě ví, že to zcela špatná hra nebyla, ale pokud jste hráli s kámoši v multiplayeru. Pokud jste však mohli hrát pouze singleplayer, tak jste si tolik zábavy neužili a velkou roli v tom hraje i příběh. V příštím Destiny by se však tato vada mohla opravit...
Destiny je MMOFPSRPG hra, tedy masivní multiplayerová střílečka s prvky RPG. Od prvních okamžiků vypadala tato hra lákavě, dokonce prezentovala skvělý nápad a vlnám vytvořených fanoušků se prostě nemohl nikdo divit. Hra nakonec bohužel velmi zklamala a stala se celkem velkým zklamáním roku. Je to škoda, protože vytvořila skvělý bojový systém a multiplayer byl přímo výborný. Mimo mnoho jiných vad v tom hrál velkou roli příběh - to by se ale mohlo změnit. Do Bungie totiž přichází John Ryan, jeden z hlavních scénáristů Guild Wars 2, a i když dělat si velké naděje je možná příliš brzká reakce, tak to určitě není špatná zpráva.
Bungie by samozřejmě nepřijalo Johna Ryana jen tak. Toto studio totiž minulý rok ztratilo další spisovatele poté, co vývojář Joshua Rubin opustil studio měsíc před launchem hry a přidal se do Talltale Games. Joshua strávil v Bungie 2 roky, kde dělal například kreativního velitele Dead Ghost journal, který vám podával informace o apokalyptickém světě Destiny. Také pracoval pro vývojáře po celém herním světě, kde sepisoval všechno možné od skript do cinematics po dialozích v misích.
Nakonec se nedá odhadovat, jak bude nové Destiny nakonec vypadat. John Ryan je sice bezpochyby talentovaný člověk, ale zároveň Guild Wars 2 a Destiny je něco jiného. Každopádně cokoli co má šanci zlepšit ponurý příběh Destiny bude vítané.
Zdroj: Polygon