V Middle Earth: Shadow of Mordor proběhla genocida skřetů
napsal: Vojtěch Matušinský
Middle-Earth: Shadow of Mordor láme už od svého vydání 30. září minulého roku všechna očekávání a z na první pohled nevinného titulu se stala akční hra roku podle Game Awards 2014 a dočkala se i nominace na nejlepší hru roku (tuto cenu vyhrál Draon Age: Inquisition). Přesto je překvapivé zjištění, že hráči ve hře zabili přes 5.65 miliard skřetů.
Velký úspěch hry, která se inspirovala mnoha tituly včetně Assassin's Creed a Batman může zprvu zní trochu prapodivně, ale je zasloužený. Vývojáři ze studia Monolith se totiž těmito tituly pouze inspirovali, ale přidali do hry své vlastní originální prvky. Zejména systém Nemesis, který zaručil že jakákoli vaše akce se dočkala i reakce, je velmi chválený. Celkově i přístup vývojářů ke hře (zejména díky DLC zdarma) měl na úspěchu svůj podíl a jsem si jist, že se mnohými prvky této hry bude inspirovat zase někdo jiný.
Tak jak to bývá, tak úspěšné tituly se pochlubí svými statistikami. Udělalo to Destiny či Call of Duty, ale i mnohé jiné tituly a občas jsou čísla očekávaná, ale občas dokáží skutečně překvapit. Jistě mluvím za všechny, že statistiky této hry jsou opravdu překvapivé. 5,65 miliard zabitých střetů, 78 skřetů na jedno úmrtí a celkově 72 milionů úmrtí hráčů. Není divu, že nám na konci vývojáři děkují za hraní této hry.
Takhle ohromné smrti nakonec nejsou ve hrách výjimkou. Možná si vzpomínáte, jak bylo před pár lety sdíleno, že v Call of Duty: Black Ops bylo zabito více lidí, než je na planetě Zemi. V Middle-Earth: Shadow of Mordor navíc můžeme očekávat, že úmrtí bude ještě víc vzhledem k včera končícím Ultimate Game Sales na Xboxu, ale také ke slevám na Playstationu. Jen těžko říct, zda války nebudou vypadat jako v epizodě Star Treku: TOS - Příchuť Zkázy, kde mezi sebou dvě rasy válčily pouze přes počítače.
Zdroj: Game Informer